Levertijd
We streven er naar de artikelen binnen 2 werkdagen naar je te verzenden. Indien het artikel niet meer voorradig is, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je op nemen over een eventueel aangepaste levertijd. Mocht je spoed hebben met de bestelling, laat het ons dan even weten! Je kunt altijd contact met ons opnemen om te vragen naar de eventuele mogelijkheden. Daarnaast kan het ook zijn dat je je bestelling wil laten afleveren op een ander adres, dit is ook mogelijk! Ook hiervoor kun je uiteraard contact met ons opnemen.


Verzendkosten
Onze pakketjes worden verzonden met Post NL.
De verzendkosten zijn als volgt:

- Pakketpost binnen NL 0 t/m 23 KG: €6,75  (Maximale afmetingen:  100 x 70 x 58 cm L x B x H)  
- Pakketpost binnen NL 23 t/m 31 KG: € 13,00 
- Brievenbus pakket binnen NL 0 t/m 2 KG: €4,10 (Maximale afmetingen: 38 x 26,5 x 3,2 cm L x B x H)  

Bij bestellingen boven de €75,- euro betaald u geen verzendkosten in NL.

- Pakketpost Duitsland 0 t/m 23 KG: €11,00 (Maximale afmetingen:  100 x 70 x 58 cm L x B x H)  
- Pakketpost Belgie 0 t/m 23 KG: €11,00 (Maximale afmetingen:  100 x 70 x 58 cm L x B x H)  

Uiteraard is het mogelijk de pakketjes te laten bezorgen in andere Europese landen. Mail ons voor de prijzen / mogelijkheden.


Betaalmogelijkheden
Je kunt bij ons veilig betalen o.a. via iDeal creditcard, PayPal, Klarna achteraf betalen, Belfius, Paysafecard & Apple Pay.
Zodra de betaling bij ons binnen is maken wij zo spoedig mogelijk je bestelling gereed.


Retourneren

Wil je je gekochte artikel retour sturen?
Dat kan! 

- U heeft 30 dagen bedenktijd. Een artikel retourneren kan via ons retour formulier.
- Ons retour formulier vindt u hier op onze retour pagina. Op deze pagina vind je ons retour formulier en hoe je jouw pakket op de juiste manier retour kunt sturen.
- De kosten voor een artikel retour sturen zijn voor eigen rekening van diegene die het artikel retour stuurt. 
   (Kijk hier voor de actuele verzendkosten van Post NL)
- Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat incl. verpakking / kaartjes worden terug gestuurd. 
   Beschadigde items worden geweigerd en eventueel terug gestuurd naar de klant.
- Het retour adres staat vermeld op ons retour formulier.

Artikel ruilen? Dat kan! 
Wanneer je een artikel wil ruilen kun je contact opnemen met info@tijdloosthuis.nl. De kosten om je artikel retour te sturen naar onze webshop zijn voor eigen rekening.

Aansprakelijkheid retourneren. Tijdloos Thuis is niet aansprakelijk voor het kwijt raken van retour zendingen of eventuele schade tijdens een retour transport.
Daarnaast kunnen wij geen retour zendingen onder rembours aannemen. Deze zullen geweigerd worden en het pakketje zal terug verzonden worden naar de afzender.


Beschadigd geleverd

Ontvang je een pakketje die aan de buitenkant beschadigd is? Neem deze niet aan en vraag de bezorger hier een melding van te maken.
Heb je het pakket al aangenomen en is ook het product beschadigd? Neem contact op via info@tijdloosthuis.nl. Voeg hierbij eventuele foto's, uw ordernummer en om wat voor product het gaat. Wij zullen dit in behandeling nemen en zullen zo spoedig mogelijk kijken naar een passende oplossing.


Terug betalingen

Voor het terug betalen van betaalde bedragen hebben wij uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Het aan ons betaalde bedrag staat binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee is betaald. 

Let op: Het rekeningnummer dat je op geeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling aan Tijdloos Thuis hebt gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

© 2020 - 2021 Tijdloos Thuis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel